Marcowy Vege Weekend w Carrefour!

mar 21, 2023

W drugiej połowie marca intensywnie pracowaliśmy przy współpracy z siecią Carrefour.  Mieliśmy okazję do wzięcia udziału w akcji Vege Weekend, której głównym celem było zorganizowanie degustacji produktów wegańskich. Stanowiło to dla nas świetną okazję do wyeksponowania produktów dostępnych w sieciach Carrefour na stałym listingu.

W celu zwiększenia promocji akcji przygotowaliśmy dedykowane materiały promocyjne tj. ulotki z najistotniejszymi informacjami oraz sample produktowe, które rozdaliśmy Klientom Centrum Handlowego Atrium Reduta w Warszawie. Produkty dostępne na degustacji obejmowały marki: Naura, Milzu oraz Rudolfs. Prawie wszystkie z nich to gotowe pasty wegańskie idealne na co dzień, a niektóre wymagają samodzielnego przygotowania. Wszystkie zaprezentowane przez nas produkty zawierają w sobie składniki pochodzące z gospodarstw ekologicznych, jak również posiadają oznaczenie Bio i Vege! Wniosek? Swój wyjątkowy smak zawdzięczają naturze bez zbędnych dodatków konserwantów!

Rozmowy z Klientami sklepu wywołały w nas wiele pozytywnych emocji! Chętnie sięgali po produkty na półkach doceniając ich skład.  Z zainteresowaniem zapoznawali się z kolejnymi produktami, które im polecaliśmy. Takie spotkania są dla nas super okazją do zdobycia świeżych recenzji na temat wartości i smaku naszych produktów, które na co dzień dystrybuujemy.

 

Cieszymy się z powodzenia akcji nie tylko ze względu na rosnące zainteresowanie naszymi produktami, ale też z powodu rosnącej świadomości Konsumentów względem żywności BIO. Co raz większe grono Klientów zwraca uwagę, że zależy im na tym, aby żywność była produkowana w duchu poszanowania środowiska naturalnego, dobrostanu zwierząt, a także była wolna od sztucznych „polepszaczy” smaku! Wybory zakupowe są co raz to bardziej etyczne i świadome. 79% ankietowanych Polaków deklaruje, że wybierają produkty z Euroliściem na opakowaniu*! Co więcej Polacy nie znając nawet dokładnej definicji znaku Euroliścia intuicyjnie twierdzą, że ten symbol kojarzy im się z ekologią (ponad połowa ankietowanych)*. To właśnie ten znak nasi Klienci mogą znaleźć na naszych produktach marek Naura, Milzu i Rudolfs!

Klienci zwracają także uwagę na utrudniony dostęp do żywności ekologicznej, która nierzadko jest dostępna jedynie w sklepach specjalistycznych. Tym bardziej jesteśmy dumni z możliwości rozszerzania działalności i podejmowania współpracy z takimi sieciami, jak np. właśnie Carrefour! Z pewnością w tym roku podejmiemy jeszcze więcej takich inicjatyw, aby być bliżej i odpowiadać na potrzeby naszych Konsumentów!

* Przytoczone dane statystyczne pochodzą z badania zrealizowanego na zlecenie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej w ramach kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”.

Konferencja sprzedażowa Merkury 2022

Konferencja sprzedażowa Merkury 2022

We wrześniu 2022 roku mieliśmy przyjemność zorganizowania trzydniowej konferencji sprzedażowej! W wydarzeniu wzięli udział nie tylko pracownicy naszej firmy, ale także bardzo wielu naszych Dostawców i Producentów. Dzięki temu mieliśmy niepowtarzalną okazję do...

czytaj dalej
Jesteśmy na targach BioExpo Warsaw 2022!

Jesteśmy na targach BioExpo Warsaw 2022!

 Żywność ekologiczna to priorytet! Targi BIOEXPO Warsaw, to była dla Nas idealna okazja do tego, aby zaprezentować ofertę wraz z flagowym projektem Takie Zdrowe w gronie prawdziwych pasjonatów żywności ekologicznej! Blisko 10 tysięcy odwiedzających, 250 wystawców, 22...

czytaj dalej
Wsparcie Ukrainy przez pracowników Merkury!

Wsparcie Ukrainy przez pracowników Merkury!

Militarna agresja Rosji na Ukrainę to scenariusz, który bezpośrednio dotyczy naszych sąsiadów, jednocześnie budząc wielkie zaniepokojenie we wszystkich krajach naszego regionu. W Merkury S.A. pozostajemy jednomyślni: potępiamy atak Rosji na Ukrainę - jesteśmy sercem z...

czytaj dalej