Kwartalne spotkanie działów sprzedaży rynku tradycyjnego

sty 17, 2025

15-16 stycznia mieliśmy przyjemność uczestniczyć w konferencji sprzedażowej naszego zespołu odpowiedzialnego za rynek tradycyjny, zorganizowanej w Łodzi. Dwa intensywne dni pełne podsumowań, analiz i planowania kolejnych kroków.

Podczas spotkań podsumowaliśmy między innymi dotychczasowe działania, omówiliśmy wyniki sprzedaży, działania marketingowe oraz kluczowe elementy naszego asortymentu. Omówione zostały również plany dotyczące rozwoju zespołu, strategie zarządzania talentami oraz działania, które mają wzmocnić współpracę i efektywność w nadchodzących miesiącach.

Ustaliliśmy ambitne cele, które będą nas motywować w 2025 roku, i wyznaczyliśmy priorytety, które pozwolą nam jeszcze lepiej realizować nasze zadania.  

Przy okazji spotkania kwartalnego nasz nowy Dyrektor Sprzedaży w dziale rynku tradycyjnego i zdrowej żywności – Mirosław Grudzień miał okazję poznać się ze swoim zespołem pracującym na terenie całej Polski. 

Połączenie spółek Merkury SA i Kargo sp. zo.o.

Połączenie spółek Merkury SA i Kargo sp. zo.o.

Z przyjemnością ogłaszamy finalizację procesu połączenia spółek Merkury S.A. oraz Kargo Sp. z o.o., które od tej pory funkcjonować będą jako Merkury.To ważny krok w realizacji naszej długofalowej strategii rozwoju, starannie przygotowywany przez ostatnie miesiące....

czytaj dalej
Kampanie Bunny Ninja

Kampanie Bunny Ninja

Jedną z najszybciej i najsmaczniej rozwijających się marek w naszej firmie niewątpliwie jest marka zdrowych słodyczy Bunny Ninja. Kluczem rozwoju i coraz większej rozpoznawalności marki jest współpraca całego naszego zespołu i wspólne dążenie do obranych celów.   Dziś...

czytaj dalej
Mikołajki w Merkury SA

Mikołajki w Merkury SA

Jak co roku, zgodnie z tradycją, 6 grudnia naszą firmę odwiedził Święty Mikołaj, przynosząc nie tylko prezenty, ale również mnóstwo uśmiechu i pozytywnej energii! Dzisiaj zdecydowanie można było poczuć prawdziwie świąteczną atmosferę – świąteczne dekoracje, pyszne...

czytaj dalej