15-16 stycznia mieliśmy przyjemność uczestniczyć w konferencji sprzedażowej naszego zespołu odpowiedzialnego za rynek tradycyjny, zorganizowanej w Łodzi. Dwa intensywne dni pełne podsumowań, analiz i planowania kolejnych kroków.

Podczas spotkań podsumowaliśmy między innymi dotychczasowe działania, omówiliśmy wyniki sprzedaży, działania marketingowe oraz kluczowe elementy naszego asortymentu. Omówione zostały również plany dotyczące rozwoju zespołu, strategie zarządzania talentami oraz działania, które mają wzmocnić współpracę i efektywność w nadchodzących miesiącach.

Ustaliliśmy ambitne cele, które będą nas motywować w 2025 roku, i wyznaczyliśmy priorytety, które pozwolą nam jeszcze lepiej realizować nasze zadania.
Przy okazji spotkania kwartalnego nasz nowy Dyrektor Sprzedaży w dziale rynku tradycyjnego i zdrowej żywności – Mirosław Grudzień miał okazję poznać się ze swoim zespołem pracującym na terenie całej Polski.