Jedną z najszybciej i najsmaczniej rozwijających się marek w naszej firmie niewątpliwie jest marka zdrowych słodyczy Bunny Ninja. Kluczem rozwoju i coraz większej rozpoznawalności marki jest współpraca całego naszego zespołu i wspólne dążenie do obranych celów.
Dziś krótki skrót tego, co przez ostatnie dwa miesiące działo się wokół naszego słodkiego króliczka.
W ostatnich tygodniach listopada w kilku stacjach telewizyjnych, m.in. przy najpopularniejszych produkcjach Disneya, oraz na platformach cyfrowych emitowany był spot reklamowy z krótką bajką pokazującą jak i dlaczego nasz Bunny został Ninja.
Z dumą rozwijamy markę Bunny Ninja, pokazując, że zdrowe słodycze mogą być smaczne, zabawne i inspirujące! 💡🍭
Zerknijcie na pełną wersję animacji.
Sezon listopadowo-grudniowy nie dał naszemu bohaterowi odpocząć, bo już chwilę po tym, jak rozpoczęliśmy kampanię z animacją, do sklepów trafiły nasze owocowe zestawy świąteczne. To również nie obyło się bez echa i wspólnie możemy oglądać spot reklamowy z piękną piosenką o pomocniku Mikołaja!
A w związku z tym, że święta to czas bliskości, miłości i relacji, nasz Bunny wyszedł do swoich odbiorców i prężnie rozdawał swoje ulubione przekąski, przytulasy i przybijał piątki dwukrotnie na Białostockim Jarmarku Bożonarodzeniowym, na spotkaniu ze Świętym Mikołajem z Laponii oraz w sieci Carrefour Polska w Poznaniu.
Te Święta były niezwykle udane… i zdrowe dzięki owocowym przekąskom bez dodatku cukru od Bunny Ninja.