Kampanie Bunny Ninja

sty 3, 2025

Jedną z najszybciej i najsmaczniej rozwijających się marek w naszej firmie niewątpliwie jest marka zdrowych słodyczy Bunny Ninja. Kluczem rozwoju i coraz większej rozpoznawalności marki jest współpraca całego naszego zespołu i wspólne dążenie do obranych celów.  

Dziś krótki skrót tego, co przez ostatnie dwa miesiące działo się wokół naszego słodkiego króliczka.  

W ostatnich tygodniach listopada w kilku stacjach telewizyjnych, m.in. przy najpopularniejszych produkcjach Disneya, oraz na platformach cyfrowych emitowany był spot reklamowy z krótką bajką pokazującą jak i dlaczego nasz Bunny został Ninja. 

Z dumą rozwijamy markę Bunny Ninja, pokazując, że zdrowe słodycze mogą być smaczne, zabawne i inspirujące! 💡🍭 

Zerknijcie na pełną wersję animacji.

Sezon listopadowo-grudniowy nie dał naszemu bohaterowi odpocząć, bo już chwilę po tym, jak rozpoczęliśmy kampanię z animacją, do sklepów trafiły nasze owocowe zestawy świąteczne. To również nie obyło się bez echa i wspólnie możemy oglądać spot reklamowy z piękną piosenką o pomocniku Mikołaja!

A w związku z tym, że święta to czas bliskości, miłości i relacji, nasz Bunny wyszedł do swoich odbiorców i prężnie rozdawał swoje ulubione przekąski, przytulasy i przybijał piątki dwukrotnie na Białostockim Jarmarku Bożonarodzeniowym, na spotkaniu ze Świętym Mikołajem z Laponii oraz w sieci Carrefour Polska w Poznaniu.  

Te Święta były niezwykle udane… i zdrowe dzięki owocowym przekąskom bez dodatku cukru od Bunny Ninja.

Jesteśmy w gronie laureatów konkursu Lidl Fair Pay

Jesteśmy w gronie laureatów konkursu Lidl Fair Pay

Z przyjemnością informujemy, że firma Merkury S.A. została wyróżniona w prestiżowym konkursie Lidl Fair Pay 2025, który promuje organizacje działające na rzecz równości płac, transparentności i odpowiedzialnej polityki wynagrodzeń. Nasza firma zdobyła aż dwa tytuły:•...

czytaj dalej
Long Chips z kampanią na Warsaw Spire

Long Chips z kampanią na Warsaw Spire

Marka Long Chips rozpoczęła jesienną kampanię outdoorową, która przyciąga uwagę w jednym z najbardziej rozpoznawalnych punktów Warszawy. Reklama marki pojawiła się na fasadzie wieżowca Warsaw Spire, a działania promocyjne potrwają przez cały październik 2025 roku....

czytaj dalej
„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

W Merkury S.A. od wielu lat tworzymy rozwiązania wspierające rozwój naszych partnerów handlowych. Jednym z kluczowych projektów jest koncept sprzedażowy „Takie zdrowe”, który w przejrzystej formie prezentuje konsumentom starannie wyselekcjonowaną zdrową żywność....

czytaj dalej