Podsumowanie akcji Revito #EXTRAMALNE  

lis 22, 2024

Jakiś czas temu nasz dział marketingu przeprowadził szeroką kampanię z udziałem mikroinfluencerów #EXTRAmalne promującą napoje Aloe Vera od reVito. W tym celu podjęliśmy współpracę z mikroinfluencerami. Publikacje wygenerowały mnóstwo wyświetleń i zebrały bardzo dużo pozytywnych reakcji.  

Tworząc kampanię #EKSTRAmalne orzeźwienie mającą na celu wypromowanie napojów aloesowych od reVito, postawiliśmy sobie kilka ambitnych celów: 

  • Dotrzeć z akcją do jak największej ilości osób 
  • Zaprosić do udziału w niej mikroinfluencerów z dużą bazą odbiorców 
  • Nakłonić influencerów do współpracy barterowej 

     

Sukcesem należy się delektować powoli, nawet w przypadku tak pysznych aloesowych napojów. I mimo, że reVito w całości wypito, to zacznijmy od…

Łyk pierwszy – KICK-OFF KAMPANII 

W pierwszej kolejności, jeszcze zanim zaangażowaliśmy w kampanię influencerów, stworzyliśmy nasze własne kreacje promujące napoje reVito z wykorzystaniem pracy naszych grafików, jak również narzędzi AI. 

Łyk drugi – współpraca z influencerami  

Skorzystaliśmy ze wsparcia mikroinfluencerów i nawiązaliśmy współpracę aż z 46 twórcami. Wysłaliśmy do nich specjalne paczki pełne #EXTRAmalnego orzeźwienia i pozwoliliśmy im działać w testowaniu naszych napojów. Oprócz zastrzyku pysznych napojów każdy z influencerów otrzymał spersonalizowany list ze swoim zadaniem. 

Łyk trzeci – reklamy w google i mediach społecznościowych 

Aby zwiększyć zasięgi i efektywność naszych działań stworzyliśmy komplet spójnych banerów reklamowych i uruchomiliśmy reklamy w internecie.  

Naszym celem przewodnim było zaprezentowanie odświeżających i orzeźwiających właściwości napojów aloesowych reVito jak najszerszemu gronu odbiorców, dlatego współpracowaliśmy z twórcami zaangażowanymi w różne tematyki, które pasowały nie tylko do typowej kategorii lifestyle ale również promującymi zdrowy tryb życia i na podobnych stronach wyświetlaliśmy reklamy.  

Jako że kampania przynosiła oczekiwane (a nawet nieoczekiwane) efekty, postanowiliśmy dać się porwać muzyce. Przy akompaniamencie piosenki stworzonej z użyciem narzędzi AI oraz wsparciu naszych grafików stworzyliśmy teledysk przedstawiający naszego Takiego Zdrowego Wojtka, który uwijał się w pocie czoła, aby pięknie zapakowane paczki dotarły do twórców w idealnym stanie i odpowiednim czasie.  

Cały sukces kampanii zawdzięczamy nie tylko naszej ciężkiej pracy przy akcji, ale również zaangażowaniu społeczności. Kampania #EKSTRAmalne orzeźwienie pokazała, że zdrowy styl życia, zaangażowanie społeczności oraz kreatywne podejście do influencer marketingu mogą przynieść niesamowite efekty. A najważniejszy w tym wszystkim był oczywiście jakościowy produkt. Napoje aloesowe od reVito idealnie wpisują się w nowoczesne potrzeby konsumentów. 

A już w lutym czeka nas kolejka akcja z napojami reVito!

Kwiecień miesiącem intensywnych szkoleń 

Kwiecień miesiącem intensywnych szkoleń 

Miniony miesiąc w Merkury S.A. upłynął pod znakiem rozwoju kompetencji zespołów sprzedażowych i komunikacyjnych, a teraz czeka nas zasłużony odpoczynek. W kwietniu w Merkury S.A. przeprowadziliśmy serię kluczowych szkoleń, mających na celu podniesienie efektywności...

czytaj dalej
Bunny Ninja na Paczkomatach

Bunny Ninja na Paczkomatach

Radosne Grafiki Bunny Ninja na Paczkomatach w całej Polsce Finałowa odsłona kampanii "Bunny Ninja i Do Dzieła" ożywiła paczkomaty InPost kreatywnością dziecięcych prac plastycznych. Kulminacją kampanii "Bunny Ninja i Do Dzieła" był inspirujący konkurs plastyczny dla...

czytaj dalej
Spotkania z Koreańskim Rynkiem Kosmetycznym 

Spotkania z Koreańskim Rynkiem Kosmetycznym 

Przedstawicielki Merkury SA wzięły udział w tegorocznej edycji targów Cosmoprof 2025, poszukując nowości i wzmacniając relacje w branży kosmetycznej.  Niedługo później w duchu budowania silnych relacji z partnerami, kluczowych dla sukcesu Merkury SA, nasz zespół...

czytaj dalej