Mamy Perły FMCG 2021!

sty 13, 2021

„Perły Rynku FMCG 2021” zostały już rozdane. Aż 3 z nich – 2 srebrne i 1 brązowa, przyznano produktom marki Naura.

Chrupiące Bio Wafle: gryczane, jaglane i kukurydziane – odznaczone zostały Srebrem w kategorii Przekąski Fit. Z kolei mąki: orkiszowa, pszenna i żytnia, Srebro otrzymały w kategorii Produkty Sypkie, Bio i Vege. Brąz zaś trafił do wyjątkowych Bio Soków z buraka i granatu, które wyróżniły się spośród Napojów Funkcjonalnych.

Organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze – wydawcę magazynu Wiadomości Handlowe „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości. Jego celem jest wyłonienie najbardziej perspektywicznych i rokujących na sukces produktów FMCG.

Bardzo cieszymy się, że produkty Naury znalazły się w tym prestiżowym gronie.

Kampanie Bunny Ninja

Kampanie Bunny Ninja

Jedną z najszybciej i najsmaczniej rozwijających się marek w naszej firmie niewątpliwie jest marka zdrowych słodyczy Bunny Ninja. Kluczem rozwoju i coraz większej rozpoznawalności marki jest współpraca całego naszego zespołu i wspólne dążenie do obranych celów.   Dziś...

czytaj dalej
Podsumowanie akcji Revito #EXTRAMALNE  

Podsumowanie akcji Revito #EXTRAMALNE  

Jakiś czas temu nasz dział marketingu przeprowadził szeroką kampanię z udziałem mikroinfluencerów #EXTRAmalne promującą napoje Aloe Vera od reVito. W tym celu podjęliśmy współpracę z mikroinfluencerami. Publikacje wygenerowały mnóstwo wyświetleń i zebrały bardzo dużo...

czytaj dalej
WSPARCIE MAŁEJ GAI

WSPARCIE MAŁEJ GAI

Jakiś czas temu pisaliśmy o zbiórce zorganizowanej na pomoc małej Gai Chutko, córce naszego wieloletniego pracownika Bartka. Ogromna walka tej niezwykle dzielnej dwulatki nadal trwa, a my jako firma szukamy kolejnych sposobów na pozyskanie środków dla tej małej...

czytaj dalej