Mamy Perły FMCG 2021!

sty 13, 2021

„Perły Rynku FMCG 2021” zostały już rozdane. Aż 3 z nich – 2 srebrne i 1 brązowa, przyznano produktom marki Naura.

Chrupiące Bio Wafle: gryczane, jaglane i kukurydziane – odznaczone zostały Srebrem w kategorii Przekąski Fit. Z kolei mąki: orkiszowa, pszenna i żytnia, Srebro otrzymały w kategorii Produkty Sypkie, Bio i Vege. Brąz zaś trafił do wyjątkowych Bio Soków z buraka i granatu, które wyróżniły się spośród Napojów Funkcjonalnych.

Organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze – wydawcę magazynu Wiadomości Handlowe „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości. Jego celem jest wyłonienie najbardziej perspektywicznych i rokujących na sukces produktów FMCG.

Bardzo cieszymy się, że produkty Naury znalazły się w tym prestiżowym gronie.

Kwiecień miesiącem intensywnych szkoleń 

Kwiecień miesiącem intensywnych szkoleń 

Miniony miesiąc w Merkury S.A. upłynął pod znakiem rozwoju kompetencji zespołów sprzedażowych i komunikacyjnych, a teraz czeka nas zasłużony odpoczynek. W kwietniu w Merkury S.A. przeprowadziliśmy serię kluczowych szkoleń, mających na celu podniesienie efektywności...

czytaj dalej
Bunny Ninja na Paczkomatach

Bunny Ninja na Paczkomatach

Radosne Grafiki Bunny Ninja na Paczkomatach w całej Polsce Finałowa odsłona kampanii "Bunny Ninja i Do Dzieła" ożywiła paczkomaty InPost kreatywnością dziecięcych prac plastycznych. Kulminacją kampanii "Bunny Ninja i Do Dzieła" był inspirujący konkurs plastyczny dla...

czytaj dalej
Spotkania z Koreańskim Rynkiem Kosmetycznym 

Spotkania z Koreańskim Rynkiem Kosmetycznym 

Przedstawicielki Merkury SA wzięły udział w tegorocznej edycji targów Cosmoprof 2025, poszukując nowości i wzmacniając relacje w branży kosmetycznej.  Niedługo później w duchu budowania silnych relacji z partnerami, kluczowych dla sukcesu Merkury SA, nasz zespół...

czytaj dalej