EURO-KIBICOWANIE Z LONG CHIPS

lip 17, 2024

Najdłuższe chipsy na świecie? To oczywiście Long Chips.

Jest to jeden z wielu brandów w naszym portfolio, którym zajmujemy się kompleksowo – od dystrybucji aż po działania marketingowe.

Na przełomie czerwca i lipca, podczas trwania EURO 2024, nasz dział marketingu przeprowadził niezwykle dużą, głośną i przede wszystkim udaną kampanię marketingową dla marki Long Chips.

Podczas kampanii skupiliśmy się na połączeniu przyjemnego z pożytecznym, więc wspólnie kibicowaliśmy Naszym podczas rozgrywek, a po fazie grupowej również innym drużynom. Gdzie pojawił się nasz Długi Chips? W strefach kibica w Białymstoku, Warszawie, a nawet w Gdańsku! Nasza maskotka przygotowała dla kibiców dziesiątki zabaw i konkursów, dzieląc się w zamian paczkami najsmaczniejszych chipsów.

Oprócz działań w strefach kibica podjęliśmy również współpracę z gwiazdami i influencerami. Do kampanii zaprosiliśmy między innymi małżeństwo Joannę Koroniewską i Macieja Dowbora.

Przez cały czas mistrzostw towarzyszył nam również Damian Bąbol, znany przede wszystkim z parodii osób związanych z piłką nożną, ale nie tylko. Wcielił się on w role takich celebrytów jak Kuba Wojewódzki, Piotr Kędzierski, Mateusz Borek, Zenon Martyniuk czy Kamil Grosicki. Filmy te cieszyły się ogromną oglądalnością, a towarzyszący im humor przypadł do gustu nie tylko kibicom piłki nożnej.

W ramach kampanii zorganizowaliśmy konkurs dla konsumentów, w którym nagrodą główną był najnowszy iPhone 15. Zadanie konkursowe polegało na pokazaniu „jak kibicujesz z Long Chips”, a wyniki przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Na popularnym serwisie Tik Tok pojawiło się mnóstwo kreatywnych filmów, które wymagały od twórców nie lada zaangażowania.

Kampania miała ogromny zasięg – uzyskaliśmy kilkanaście milionów wyświetleń, co jest ogromnym sukcesem nie tylko zespołu, ale też samej marki. Wielu zachwyconych klientów wyraziło swoje uznanie dla kampanii, co tylko potwierdziło pozytywny odbiór kampanii.

Dziękujemy za ogromne zaangażowanie i z pewnością będziemy informować o kolejnych sukcesach. 

Zapraszam do obejrzenia filmu podsumowującego akcję.

Połączenie spółek Merkury SA i Kargo sp. zo.o.

Połączenie spółek Merkury SA i Kargo sp. zo.o.

Z przyjemnością ogłaszamy finalizację procesu połączenia spółek Merkury S.A. oraz Kargo Sp. z o.o., które od tej pory funkcjonować będą jako Merkury.To ważny krok w realizacji naszej długofalowej strategii rozwoju, starannie przygotowywany przez ostatnie miesiące....

czytaj dalej
Kwartalne spotkanie działów sprzedaży rynku tradycyjnego

Kwartalne spotkanie działów sprzedaży rynku tradycyjnego

15-16 stycznia mieliśmy przyjemność uczestniczyć w konferencji sprzedażowej naszego zespołu odpowiedzialnego za rynek tradycyjny, zorganizowanej w Łodzi. Dwa intensywne dni pełne podsumowań, analiz i planowania kolejnych kroków. Podczas spotkań podsumowaliśmy między...

czytaj dalej
Kampanie Bunny Ninja

Kampanie Bunny Ninja

Jedną z najszybciej i najsmaczniej rozwijających się marek w naszej firmie niewątpliwie jest marka zdrowych słodyczy Bunny Ninja. Kluczem rozwoju i coraz większej rozpoznawalności marki jest współpraca całego naszego zespołu i wspólne dążenie do obranych celów.   Dziś...

czytaj dalej