Dr Vita – nowe podejście do komunikacji i rozwoju

sie 11, 2025

Marka Dr Vita od ponad 14 lat obecna jest na rynku suplementów diety, budując zaufanie konsumentów dzięki skutecznym, przemyślanym produktom. 

Merkury SA z dumą pełni rolę wyłącznego dystrybutora produktów Dr Vita, odpowiadając za kompleksowe działania wspierające jej rozwój i umacnianie pozycji rynkowej.  

Po latach konsekwentnego rozwoju i dbałości o jakość oraz różnorodność portfolio, nadszedł czas na kolejny, naturalny krok w rozwoju marki – strategiczne podejście do komunikacji i promocji.  

W maju rozpoczęliśmy zintegrowane działania promocyjne, które obejmują wszystkie kluczowe obszary komunikacji: digital, video, influencer marketing, media performance oraz aktywacje w punktach sprzedaży. To pierwszy tak dynamiczny i szeroko zakrojony etap w historii Dr Vita.  

Już pierwsze miesiące przyniosły silne efekty. Dzięki przemyślanej obecności w kanałach digitalowych, synergii działań oraz współpracy z uznanymi partnerami, dotarliśmy do ponad 12 milionów odbiorców. Kampanie produktowe wspierające sprzedaż naszych produktów m.in. w sieciach Rossmann i ALDI – pozwoliły zbudować wysoką rozpoznawalność w kluczowych segmentach oraz realnie wesprzeć sprzedaż. 

To jednak dopiero początek, brand wchodzi w fazę dynamicznego rozwoju – z jasno określoną wizją, nowym podejściem do komunikacji i ambitnymi planami na przyszłość.  

Dr Vita to marka tworzona z myślą o tych, którzy cenią jakość i innowacje – wszystkich zainteresowanych produktami zapraszamy do kontaktu, aby wspólnie kreować przyszłość w segmencie suplementów diety.  

Jesteśmy w gronie laureatów konkursu Lidl Fair Pay

Jesteśmy w gronie laureatów konkursu Lidl Fair Pay

Z przyjemnością informujemy, że firma Merkury S.A. została wyróżniona w prestiżowym konkursie Lidl Fair Pay 2025, który promuje organizacje działające na rzecz równości płac, transparentności i odpowiedzialnej polityki wynagrodzeń. Nasza firma zdobyła aż dwa tytuły:•...

czytaj dalej
Long Chips z kampanią na Warsaw Spire

Long Chips z kampanią na Warsaw Spire

Marka Long Chips rozpoczęła jesienną kampanię outdoorową, która przyciąga uwagę w jednym z najbardziej rozpoznawalnych punktów Warszawy. Reklama marki pojawiła się na fasadzie wieżowca Warsaw Spire, a działania promocyjne potrwają przez cały październik 2025 roku....

czytaj dalej
„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

W Merkury S.A. od wielu lat tworzymy rozwiązania wspierające rozwój naszych partnerów handlowych. Jednym z kluczowych projektów jest koncept sprzedażowy „Takie zdrowe”, który w przejrzystej formie prezentuje konsumentom starannie wyselekcjonowaną zdrową żywność....

czytaj dalej