Dr Vita – nowe podejście do komunikacji i rozwoju

sie 11, 2025

Marka Dr Vita od ponad 14 lat obecna jest na rynku suplementów diety, budując zaufanie konsumentów dzięki skutecznym, przemyślanym produktom. 

Merkury SA z dumą pełni rolę wyłącznego dystrybutora produktów Dr Vita, odpowiadając za kompleksowe działania wspierające jej rozwój i umacnianie pozycji rynkowej.  

Po latach konsekwentnego rozwoju i dbałości o jakość oraz różnorodność portfolio, nadszedł czas na kolejny, naturalny krok w rozwoju marki – strategiczne podejście do komunikacji i promocji.  

W maju rozpoczęliśmy zintegrowane działania promocyjne, które obejmują wszystkie kluczowe obszary komunikacji: digital, video, influencer marketing, media performance oraz aktywacje w punktach sprzedaży. To pierwszy tak dynamiczny i szeroko zakrojony etap w historii Dr Vita.  

Już pierwsze miesiące przyniosły silne efekty. Dzięki przemyślanej obecności w kanałach digitalowych, synergii działań oraz współpracy z uznanymi partnerami, dotarliśmy do ponad 12 milionów odbiorców. Kampanie produktowe wspierające sprzedaż naszych produktów m.in. w sieciach Rossmann i ALDI – pozwoliły zbudować wysoką rozpoznawalność w kluczowych segmentach oraz realnie wesprzeć sprzedaż. 

To jednak dopiero początek, brand wchodzi w fazę dynamicznego rozwoju – z jasno określoną wizją, nowym podejściem do komunikacji i ambitnymi planami na przyszłość.  

Dr Vita to marka tworzona z myślą o tych, którzy cenią jakość i innowacje – wszystkich zainteresowanych produktami zapraszamy do kontaktu, aby wspólnie kreować przyszłość w segmencie suplementów diety.  

„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

W Merkury S.A. od wielu lat tworzymy rozwiązania wspierające rozwój naszych partnerów handlowych. Jednym z kluczowych projektów jest koncept sprzedażowy „Takie zdrowe”, który w przejrzystej formie prezentuje konsumentom starannie wyselekcjonowaną zdrową żywność....

czytaj dalej
Konferencja sprzedażowa Merkury S.A. w Zegrzu

Konferencja sprzedażowa Merkury S.A. w Zegrzu

W dniach 16–17 września w Zegrzu odbyło się spotkanie pracowników działów sprzedażowych Merkury S.A. oraz współpracujących zespołów i dostawców. Celem konferencji było wspólne spojrzenie na wyzwania oraz perspektywy rynku FMCG, a także wymiana doświadczeń i budowanie...

czytaj dalej
Nagroda Love Cosmetics Awards 2025

Nagroda Love Cosmetics Awards 2025

Płatki tonizujące Mediheal z nagrodą Love Cosmetics Awards 2025Z radością informujemy, że płatki tonizujące marki Mediheal – jeden z kluczowych produktów dostępnych w ofercie Merkury SA – zostały uhonorowane prestiżową nagrodą Love Cosmetics Awards 2025 w kategorii...

czytaj dalej