Ukraińskie sosy Daryna docenione za smak!

lis 10, 2021

Wyróżnieniem za SMAK warto się chwalić, więc to robimy! Miło nam poinformować, że linia wyjątkowych sosów marki Daryna zdobyła wyróżnienie w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”.

Chardash, Ketcha, Hot Grill i Sacebeli to sosy rodem z Bliskiego Wschodu. Stworzone z pomidorów, warzyw i ziół, ale bez cukru, zostały docenione w kategorii „Przyprawy i sosy”.

Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu, organizowanego przez Wydawnictwo Fischer Trading Group – wydawcę magazynu „Hurt & Detal”, odbyło się 25 października 2021 r. podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica. Laureaci konkursu wyłonieni zostali w internetowym badaniu konsumenckim, które zostało zrealizowane przez firmę BlueHorizONE. Produkty i rozwiązania oceniane były w 31 kategoriach podzielonych na 5 grup: Smak, Skład, Opakowanie, Odpowiedź na potrzeby i Chwile z produktem.

To już trzecia edycja konkursu wyłaniającego najbardziej nowatorskie produkty FMCG i koncepty oraz urządzenia branży retail. Cieszymy się, że jesteśmy w ich gronie.

Jesteśmy w gronie laureatów konkursu Lidl Fair Pay

Jesteśmy w gronie laureatów konkursu Lidl Fair Pay

Z przyjemnością informujemy, że firma Merkury S.A. została wyróżniona w prestiżowym konkursie Lidl Fair Pay 2025, który promuje organizacje działające na rzecz równości płac, transparentności i odpowiedzialnej polityki wynagrodzeń. Nasza firma zdobyła aż dwa tytuły:•...

czytaj dalej
Long Chips z kampanią na Warsaw Spire

Long Chips z kampanią na Warsaw Spire

Marka Long Chips rozpoczęła jesienną kampanię outdoorową, która przyciąga uwagę w jednym z najbardziej rozpoznawalnych punktów Warszawy. Reklama marki pojawiła się na fasadzie wieżowca Warsaw Spire, a działania promocyjne potrwają przez cały październik 2025 roku....

czytaj dalej
„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

W Merkury S.A. od wielu lat tworzymy rozwiązania wspierające rozwój naszych partnerów handlowych. Jednym z kluczowych projektów jest koncept sprzedażowy „Takie zdrowe”, który w przejrzystej formie prezentuje konsumentom starannie wyselekcjonowaną zdrową żywność....

czytaj dalej