BUNNY NINJA W SIECI

lip 10, 2024

Marka Bunny Ninja stale się rozwija nie tylko produktowo, ale również marketingowo. W ostatnim półroczu angażowaliśmy się w wiele akcji.

Bunny Ninja był dumnym sponsorem biegu Mini Rossman Run na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. Uwielbiamy angażować się w takie inicjatywy zwłaszcza, gdy wspierają one szczytne cele, zatem z ogromną przyjemnością podjęliśmy się tej współpracy z Rossmann Polska. To wydarzenie skierowane do dzieci, młodzieży oraz osób z niepełnosprawnościami niewątpliwie było wyjątkowe.

Cała pula z opłat wpisowych została przekazana na potrzeby Fundacji Herosi, zatem każdy pokonany przez młodzież i dzieci metr miał ogromne znaczenie.

Niezwykle wzruszającym był dla nas widok uśmiechniętych i rozradowanych uczestników biegu. Część najlepszych zawodników otrzymało jako nagrody paczki ze zdrowymi słodyczami bez dodatku cukru naszej króliczkowej marki Bunny Ninja.

Niewątpliwie ogromną oraz bardzo zasięgową akcją była kampania „Jestem mamą…”. To właśnie od tych słów rozpoczęło się kreowanie nowej majowej kampanii zdrowych słodyczy Bunny Ninja z przekierowaniem do naszego cenionego partnera Rossman Polska. Jak wiadomo 26 maja obchodzimy Dzień Mamy, zatem działania reklamowe trwały przez cały miesiąc przypominając odbiorcom o tym, że zbliża się ten niezwykły dzień, a jednocześnie zwracając uwagę na to, iż warto wybierać zdrowe słodycze bez dodatku cukru, którymi niewątpliwie są produkty Bunny
Ninja.

Do udziału w kampanii zaprosiliśmy influencerów oraz gwiazdy polskiej sceny, takie jak Agnieszka Kaczorowska i Ida Nowakowska. Obie panie jako młode mamy wiedzą doskonale, jak ważne jest zdrowe odżywianie i wybierania odpowiednich przekąsek dla najmłodszych. W nasze działania zaangażowaliśmy również wielu mikroinfluencerów.

Współpraca z Rossmann Polska pozwoliła nam na wyemitowanie materiałów nie tylko na naszych mediach społecznościowych, ale również na ich profilach. Dzięki temu zyskaliśmy jeszcze większy zasięg i nasze działania dotarły do wielomilionowej grupy odbiorców.

Kampania skupiała się na pokazaniu różnych sytuacji z codziennego życia rodzica, w którym może on się wesprzeć zdrowym wyborem przekąski dla swojego dziecka. Bunny Ninja rozumie codzienne wyzwania rodzicielstwa i może być odpowiedzią na trudne sytuacje, jako dobry wybór „w sam raz na raz”!

„Jestem mamą, więc zdrowe słodycze Bunny Ninja kupuję w Rossmannie” – to hasło stanowi główny mianownik wszystkich naszych działań i wierzymy, że zostanie z nami na dłużej!

Poza budowaniem zasięgów oraz świadomości marki w mediach społecznościowych wiemy, jak ważna jest również fizyczna dostępność produktu, więc przykładamy dużą wagę do ekspozycji w sklepie.

Współpraca z Rossmann Polska owocuje i niedawna kampania „Rozrywasz się czy rozwijasz na wakacje” zakończyła się wyjątkową reklamą LED we wszystkich drogeriach Rossmann w całej Polsce. Została również zwieńczona kuponem za uśmiech, który zachęcał klientów nie tylko do zakupu zdrowych słodyczy w drogeriach, ale również do promiennego uśmiechu.

-32px

Z pewnością przewidujemy kolejne akcje zakończone sukcesami!

WESPRZYJ Z NAMI NASZĄ GAJĘ

WESPRZYJ Z NAMI NASZĄ GAJĘ

Link do zbiórki >>> Pomóż nam uratować Gaję!Razem dla Gai – Pomóżmy uratować życie córki naszego pracownika  Jedną z wartości firmy Merkury S.A. są ludzie. Od lat zarząd oraz pracownicy angażują się w działania na rzecz pomocy społecznej, na szczególnym...

czytaj dalej
Zmiana na stanowisku Prezesa w firmie Merkury

Zmiana na stanowisku Prezesa w firmie Merkury

Z dumą informujemy o istotnej zmianie na najwyższym szczeblu zarządzania naszej firmy. Po wielu latach pełnych sukcesów, nasz dotychczasowy prezes, Pan Tadeusz Pawłowski, przekazał stery nowemu liderowi - Piotrowi Kucmanowi. Zmiana ta nie tylko otwiera nowy rozdział w...

czytaj dalej
EURO-KIBICOWANIE Z LONG CHIPS

EURO-KIBICOWANIE Z LONG CHIPS

Najdłuższe chipsy na świecie? To oczywiście Long Chips. Jest to jeden z wielu brandów w naszym portfolio, którym zajmujemy się kompleksowo – od dystrybucji aż po działania marketingowe. Na przełomie czerwca i lipca, podczas trwania EURO 2024, nasz dział marketingu...

czytaj dalej