Radosne Grafiki Bunny Ninja na Paczkomatach w całej Polsce
Finałowa odsłona kampanii „Bunny Ninja i Do Dzieła” ożywiła paczkomaty InPost kreatywnością dziecięcych prac plastycznych.

Kulminacją kampanii „Bunny Ninja i Do Dzieła” był inspirujący konkurs plastyczny dla dzieci, którego celem było odkrycie i uhonorowanie ich artystycznych talentów. Najbardziej kreatywne prace, pełne dziecięcej radości i wyobraźni, zostały przeniesione na paczkomaty InPost w całej Polsce.

Dzięki współpracy z InPost, marka Bunny Ninja zagościła w codziennej przestrzeni miejskiej, prezentując kolorowe grafiki i budując pozytywne skojarzenia. To unikalne połączenie promocji zdrowych słodyczy z wspieraniem dziecięcej twórczości stanowi przykład innowacyjnego brandingu, który angażuje konsumentów w niekonwencjonalny sposób.

Jesteśmy dumni, że poprzez działania brandingowe marki Bunny Ninja możemy wspierać nie tylko zdrowe nawyki, ale również kreatywność małych konsumentów.