EURO-KIBICOWANIE Z LONG CHIPS

lip 17, 2024

Najdłuższe chipsy na świecie? To oczywiście Long Chips.

Jest to jeden z wielu brandów w naszym portfolio, którym zajmujemy się kompleksowo – od dystrybucji aż po działania marketingowe.

Na przełomie czerwca i lipca, podczas trwania EURO 2024, nasz dział marketingu przeprowadził niezwykle dużą, głośną i przede wszystkim udaną kampanię marketingową dla marki Long Chips.

Podczas kampanii skupiliśmy się na połączeniu przyjemnego z pożytecznym, więc wspólnie kibicowaliśmy Naszym podczas rozgrywek, a po fazie grupowej również innym drużynom. Gdzie pojawił się nasz Długi Chips? W strefach kibica w Białymstoku, Warszawie, a nawet w Gdańsku! Nasza maskotka przygotowała dla kibiców dziesiątki zabaw i konkursów, dzieląc się w zamian paczkami najsmaczniejszych chipsów.

Oprócz działań w strefach kibica podjęliśmy również współpracę z gwiazdami i influencerami. Do kampanii zaprosiliśmy między innymi małżeństwo Joannę Koroniewską i Macieja Dowbora.

Przez cały czas mistrzostw towarzyszył nam również Damian Bąbol, znany przede wszystkim z parodii osób związanych z piłką nożną, ale nie tylko. Wcielił się on w role takich celebrytów jak Kuba Wojewódzki, Piotr Kędzierski, Mateusz Borek, Zenon Martyniuk czy Kamil Grosicki. Filmy te cieszyły się ogromną oglądalnością, a towarzyszący im humor przypadł do gustu nie tylko kibicom piłki nożnej.

W ramach kampanii zorganizowaliśmy konkurs dla konsumentów, w którym nagrodą główną był najnowszy iPhone 15. Zadanie konkursowe polegało na pokazaniu „jak kibicujesz z Long Chips”, a wyniki przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Na popularnym serwisie Tik Tok pojawiło się mnóstwo kreatywnych filmów, które wymagały od twórców nie lada zaangażowania.

Kampania miała ogromny zasięg – uzyskaliśmy kilkanaście milionów wyświetleń, co jest ogromnym sukcesem nie tylko zespołu, ale też samej marki. Wielu zachwyconych klientów wyraziło swoje uznanie dla kampanii, co tylko potwierdziło pozytywny odbiór kampanii.

Dziękujemy za ogromne zaangażowanie i z pewnością będziemy informować o kolejnych sukcesach. 

Zapraszam do obejrzenia filmu podsumowującego akcję.

Kwiecień miesiącem intensywnych szkoleń 

Kwiecień miesiącem intensywnych szkoleń 

Miniony miesiąc w Merkury S.A. upłynął pod znakiem rozwoju kompetencji zespołów sprzedażowych i komunikacyjnych, a teraz czeka nas zasłużony odpoczynek. W kwietniu w Merkury S.A. przeprowadziliśmy serię kluczowych szkoleń, mających na celu podniesienie efektywności...

czytaj dalej
Bunny Ninja na Paczkomatach

Bunny Ninja na Paczkomatach

Radosne Grafiki Bunny Ninja na Paczkomatach w całej Polsce Finałowa odsłona kampanii "Bunny Ninja i Do Dzieła" ożywiła paczkomaty InPost kreatywnością dziecięcych prac plastycznych. Kulminacją kampanii "Bunny Ninja i Do Dzieła" był inspirujący konkurs plastyczny dla...

czytaj dalej
Spotkania z Koreańskim Rynkiem Kosmetycznym 

Spotkania z Koreańskim Rynkiem Kosmetycznym 

Przedstawicielki Merkury SA wzięły udział w tegorocznej edycji targów Cosmoprof 2025, poszukując nowości i wzmacniając relacje w branży kosmetycznej.  Niedługo później w duchu budowania silnych relacji z partnerami, kluczowych dla sukcesu Merkury SA, nasz zespół...

czytaj dalej