EURO-KIBICOWANIE Z LONG CHIPS

lip 17, 2024

Najdłuższe chipsy na świecie? To oczywiście Long Chips.

Jest to jeden z wielu brandów w naszym portfolio, którym zajmujemy się kompleksowo – od dystrybucji aż po działania marketingowe.

Na przełomie czerwca i lipca, podczas trwania EURO 2024, nasz dział marketingu przeprowadził niezwykle dużą, głośną i przede wszystkim udaną kampanię marketingową dla marki Long Chips.

Podczas kampanii skupiliśmy się na połączeniu przyjemnego z pożytecznym, więc wspólnie kibicowaliśmy Naszym podczas rozgrywek, a po fazie grupowej również innym drużynom. Gdzie pojawił się nasz Długi Chips? W strefach kibica w Białymstoku, Warszawie, a nawet w Gdańsku! Nasza maskotka przygotowała dla kibiców dziesiątki zabaw i konkursów, dzieląc się w zamian paczkami najsmaczniejszych chipsów.

Oprócz działań w strefach kibica podjęliśmy również współpracę z gwiazdami i influencerami. Do kampanii zaprosiliśmy między innymi małżeństwo Joannę Koroniewską i Macieja Dowbora.

Przez cały czas mistrzostw towarzyszył nam również Damian Bąbol, znany przede wszystkim z parodii osób związanych z piłką nożną, ale nie tylko. Wcielił się on w role takich celebrytów jak Kuba Wojewódzki, Piotr Kędzierski, Mateusz Borek, Zenon Martyniuk czy Kamil Grosicki. Filmy te cieszyły się ogromną oglądalnością, a towarzyszący im humor przypadł do gustu nie tylko kibicom piłki nożnej.

W ramach kampanii zorganizowaliśmy konkurs dla konsumentów, w którym nagrodą główną był najnowszy iPhone 15. Zadanie konkursowe polegało na pokazaniu „jak kibicujesz z Long Chips”, a wyniki przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Na popularnym serwisie Tik Tok pojawiło się mnóstwo kreatywnych filmów, które wymagały od twórców nie lada zaangażowania.

Kampania miała ogromny zasięg – uzyskaliśmy kilkanaście milionów wyświetleń, co jest ogromnym sukcesem nie tylko zespołu, ale też samej marki. Wielu zachwyconych klientów wyraziło swoje uznanie dla kampanii, co tylko potwierdziło pozytywny odbiór kampanii.

Dziękujemy za ogromne zaangażowanie i z pewnością będziemy informować o kolejnych sukcesach. 

Zapraszam do obejrzenia filmu podsumowującego akcję.

„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

„Takie zdrowe” – nowoczesny moduł sprzedażowy

W Merkury S.A. od wielu lat tworzymy rozwiązania wspierające rozwój naszych partnerów handlowych. Jednym z kluczowych projektów jest koncept sprzedażowy „Takie zdrowe”, który w przejrzystej formie prezentuje konsumentom starannie wyselekcjonowaną zdrową żywność....

czytaj dalej
Konferencja sprzedażowa Merkury S.A. w Zegrzu

Konferencja sprzedażowa Merkury S.A. w Zegrzu

W dniach 16–17 września w Zegrzu odbyło się spotkanie pracowników działów sprzedażowych Merkury S.A. oraz współpracujących zespołów i dostawców. Celem konferencji było wspólne spojrzenie na wyzwania oraz perspektywy rynku FMCG, a także wymiana doświadczeń i budowanie...

czytaj dalej
Dr Vita – nowe podejście do komunikacji i rozwoju

Dr Vita – nowe podejście do komunikacji i rozwoju

Marka Dr Vita od ponad 14 lat obecna jest na rynku suplementów diety, budując zaufanie konsumentów dzięki skutecznym, przemyślanym produktom.  Merkury SA z dumą pełni rolę wyłącznego dystrybutora produktów Dr Vita, odpowiadając za kompleksowe działania wspierające jej...

czytaj dalej